Jakie metody płatności są akceptowane w Twoim sklepie internetowym?

W naszym sklepie internetowym akceptujemy płatności kartą kredytową za pośrednictwem bramy płatniczej Stripe. Możesz również zapłacić przelewem bankowym lub dostarczymy Ci towar za pobraniem.


Jaki jest średni czas dostawy zamówienia?

Średni czas dostawy zamówienia wynosi dwa dni robocze. Zazwyczaj wysyłamy w ten sam lub następny dzień roboczy, a towar jest dostarczany następnego dnia.


Jaki jest procedura reklamacji towaru?

Jeśli chcesz złożyć reklamację, wypełnij prosty formularz reklamacyjny i wyślij towar na nasz adres. Po otrzymaniu towaru, przetworzymy Twoją reklamację w ciągu 30 dni. Ewentualny zwrot pieniędzy zostanie przetworzony w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność - przez zwrot na Twoje konto lub kartę. Jeśli płaciłeś za pobraniem, podaj numer konta w formularzu reklamacyjnym.


Czy można zwrócić towar bez podawania przyczyny?

Tak, zgodnie z prawem, odstąpienie od umowy musi być zgłoszone na nasz adres e-mail w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Towar powinien być odesłany na nasz adres natychmiast po zgłoszeniu odstąpienia od umowy. Zwrot pieniędzy za nietknięty towar zostanie dokonany w ciągu 7 dni.


Oferujecie darmową dostawę, jeśli tak, to na jakich warunkach?

Niestety, standardowo nie oferujemy darmowej dostawy. Darmowa dostawa jest dostępna tylko w ramach specjalnych akcji.


Jakie są szczegóły waszych programów dla klientów, takich jak programy lojalnościowe?

Obecnie nie oferujemy żadnych programów lojalnościowych. Intensywnie pracujemy nad ich opracowaniem.


Jak komunikujecie z klientami w sprawie ich zamówień (np. potwierdzenie zamówienia, powiadomienia o dostawie itp.)?

O każdej zmianie statusu waszego zamówienia zostaniecie poinformowani drogą mailową. W dniu dostawy wybrany przewoźnik skontaktuje się z wami telefonicznie, zazwyczaj otrzymacie powiadomienie o dostawie dzień wcześniej.


Czy w naszym sklepie internetowym oferujemy jakiekolwiek zniżki lub promocje i jeśli tak, jak często się pojawiają?

Regularne organizujemy akcje zakupowe, które obejmują zniżki na produkty. Ich częstotliwość nie jest określona, ale pojawiają się kilka razy w ciągu roku.


Czy mogę zarezerwować towar wcześniej lub muszę zapłacić z góry?

Rezerwacja nie jest konieczna, zawsze możesz sprawdzić, czy towar jest dostępny na magazynie. Jeśli towar jest dostępny, możesz go zamówić i zapłacić wybraną metodą - zarówno przedpłatą, jak i za pobraniem. W przypadku możliwości płatności fakturą, skontaktuj się z nami drogą mailową.


Jak rozwiązujemy problemy z dostawą, takie jak zgubiona przesyłka lub uszkodzenie towaru w trakcie transportu?

W przypadku problemów z dostawą przesyłki skontaktujemy się z Państwem i zazwyczaj niezwłocznie wyślemy towar ponownie. Naszym priorytetem jest dostarczenie towaru w dobrym stanie i na czas.



Najpopularniejszy sklep internetowy

Ponad 197 000 zadowolonych klientów

Bezpłatny transport

dla wszystkich zamówień i produktów

Wyślemy dzisiaj

cokolwiek chcesz, możemy zapakować i wysłać Ci to jeszcze dziś

100 dni na zwrot towaru

jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, możesz go zwrócić
Diamido macot

Przygotowujemy dla Ciebie aplikację Vuci

Już wkrótce nasza aplikacja będzie dostępna także na Twoim telefonie

    Vesta Active s.r.o.

    Numer identyfikacyjny: 17274079
    Numer podatkowy: CZ17274079
    Adres spółki Na Folimance 2155/15
    Praha 2 - Vinohrady
    12000 Praha Połączenie z bankiem Numer konta: 2802629889/2010
    IBAN: CZ5020100000002802629889
    Skrzynka danych: scifzad

    Obsługa klienta od 6:00 do 18:00

    info@vuci.pl

    Linia telefoniczna

    +48 73 2095579

    Ostatnia recenzja sklepu

    Miłosz N.

    Miłosz N.

    5 out of 5 stars

    Doskonały wybór produktów, bezproblemowe zakupy. Polecam!

    Lenka W.

    Lenka W.

    5 out of 5 stars

    Świetny sklep internetowy z szybką dostawą i przyjazną obsługą klienta.

    Adama T.

    Adama T.

    5 out of 5 stars

    Przejrzysty sklep z ciekawymi produktami. Na pewno wrócę!

    Zakupy na Vuci

    Bezpłatny transport
    Ekspresowa wysyłka w ciągu 24 godzin
    Zwrot towaru w ciągu 100 dni
    Prezent do każdego zamówienia
    Reklamacje i zwroty są bezpłatne
    Konkurs o nagrody o wartości 5 000 000 CZK
    Bezpieczna witryna internetowa
    Ponad 100 000 zadowolonych klientów
Metody Płatności
VisaCardMaestroDiners ClubAmerican ExpressDiscoverJCBApple PayGoogle Pay
Certyfikaty bezpieczeństwa
Visa SecureMCBC ID CheckJCB J/SecureAmerican Express SafeKeyNorton SecurePCI DSSSSL SecureTrusted Site

© 2024 Vesta Active s.r.o., Wszystkie prawa zastrzeżone.